Jak se budují značky : co obchodníci nevědí /
Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.
Hlavní autor: | Sharp, Byron |
---|---|
Další autoři: | Sumcov, Petr, 1969- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Dobrovský s.r.o.,
2018
|
Edice: |
Knihy Omega
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Krásno
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
315700364032 | 364032 | VF 005 | (neuvedeno) | Dostupné |